Subject: FW: Vastus märgukirjale
From: Pille Mägar <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Sep 2025 15:38:23 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere taas,

Vabandage, kuid minu nimi on Pille Mägar.  Kirjas  olete mu nimeks märkinud 
Pille Mäger.

Samuti on vale ka e-maili aadress.

Kas Tegite otsingu vale nimega?

Sellelt lingilt on leitav kolmas otsingu tulemus õige nimega:

https://www.google.com/search?q=pille+m%C3%A4gar 
<https://www.google.com/search?q=pille+m%C3%A4gar&sca_esv=b3214a12be6489d0&rlz=1C1GCEU_enEE1023EE1023&ei=JNa6aJa2C8_XwPAP-s6k2A8&ved=0ahUKEwiW2KawzsGPAxXPKxAIHXonCfsQ4dUDCBA&uact=5&oq=pille+m%C3%A4gar&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiDHBpbGxlIG3DpGdhcjIEEAAYHjIIEAAYgAQYogQyCBAAGIAEGKIEMgUQABjvBTIIEAAYgAQYogRIhQxQ2AVYlglwAXgAkAEAmAGhAaABuQKqAQMwLjK4AQPIAQD4AQGYAgOgAsUCwgILEAAYgAQYsAMYogSYAwCIBgGQBgWSBwMxLjKgB4cFsgcDMC4yuAfBAsIHBTAuMS4yyAcJ&sclient=gws-wiz-serp> 
&sca_esv=b3214a12be6489d0&rlz=1C1GCEU_enEE1023EE1023&ei=JNa6aJa2C8_XwPAP-s6k2A8&ved=0ahUKEwiW2KawzsGPAxXPKxAIHXonCfsQ4dUDCBA&uact=5&oq=pille+m%C3%A4gar&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiDHBpbGxlIG3DpGdhcjIEEAAYHjIIEAAYgAQYogQyCBAAGIAEGKIEMgUQABjvBTIIEAAYgAQYogRIhQxQ2AVYlglwAXgAkAEAmAGhAaABuQKqAQMwLjK4AQPIAQD4AQGYAgOgAsUCwgILEAAYgAQYsAMYogSYAwCIBgGQBgWSBwMxLjKgB4cFsgcDMC4yuAfBAsIHBTAuMS4yyAcJ&sclient=gws-wiz-serp

Kolmas tulemus on toodud siin pildil koos url aadressiga:

Parimat soovides/ Best regards,

Pille Mägar

Apteegi juhataja / Pharmacy manager

PharmaMint OÜ

Taevakivi 1, Tallinn, Estonia

Tel. +372 5199 8920

 <http://www.azeta.ee/> www.euroapteek.ee

 <http://www.e-euroaptieka.lv> www.e-euroaptieka.lv

 <http://www.eurovaistine.lt/> www.eurovaistine.lt

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 5, 2025 2:24 PM
To: Pille Mägar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vastus märgukirjale

You don't often get email from [email-masked] <mailto:[email-masked]> . 
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is important

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Vastus märgukirjale

Registreerimise kuupäev: 05.09.2025

Registreerimise number: 2.2-9/25/2710-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/> 
LinkedInist või kuula 
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6> 
Andmehäälingust

The information in this e-mail is confidential and may be legally 
privileged. It is intended solely for the addressee(s). Access to this 
e-mail by anyone else in unauthorized. If you have received this 
communication in error, please notify the original sender immediately by 
reply e-mail, then delete the e-mail and destroy any copies of it. If you 
are not the intended recipient of this e-mail, any disclosure, copying, 
distribution or any action taken or omitted to be taken in reliance on it, 
is prohibited and may be unlawful. The internet communications are not 
guaranteed to be secure or virus-free and Company does not accept 
responsibility for any loss arising from unauthorised access to, or 
interference with, any internet communications by any third party, or from 
the transmission of any viruses. Replies to this e-mail may be monitored by 
the Company for operational or business reasons.